ایجاد مناسک تعطیلات خود
این وبلاگ در رابطه با زندگی زناشویی و مسائل مرتبط به آن است .همچنین جدیدترین محصولات جنسی در این وبلاگ معرفی می گردد

آمار مطالب

کل مطالب : 12
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 80
بازدید سال : 210
بازدید کلی : 2851

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب به روز زناشویی و معرفی جدید ترین محصولات زناشویی و آدرس zanashoi24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد امینی
تاریخ : جمعه 6 دی 1398
نظرات

اینگونه است که سنت مشرق زمستان به دنیا آمد. ما تصمیم گرفتیم که مجموعه جدیدی از مراسم را برای خانواده خود شروع کنیم. چیزی که می توانستیم در فصل کریسمس / چانوکا روی آن تمرکز کنیم که فقط مورد توجه ما بود. سال اول که کتابی راجع به solstice برای فرزندانمان خریداری کردیم و در مورد ریشه های سنت های زمستان خواندیم. من همچنین کیک تولد را پختم و آن را با یک خورشید بزرگ زرد تزئین کردم. سال بعد ، سنت نوازش کنار شومینه را اضافه کردیم. سال بعد از آن ، ما شام را از کوره اضافه کردیم ، هر چقدر هم سرد بود! بعد واقعاً رفتیم

ما برای دوستان خود میزبانی مجالس زمستانی Solstice را آغاز کردیم و خیلی زود مهمانی بزرگترین رویداد اجتماعی برای همه ما شد. ما در شومینه آتش می زنیم ، تمام چراغ های موجود در غروب آفتاب را خاموش می کنیم ، روی کوره ها را می پزیم ، از میهمانان می خواهیم شمع بیاورند و در آخر شب یک نان تست شراب یخ درست کنیم. ما در خانه ای دنج و شمع با افرادی که دوستشان داریم محاصره شده ایم. بچه های ما ، اکنون در بیست سالگی خود ، حتی شروع به آوردن دوست پسرها و دیگر دوستان خود کرده اند. ما حتی سال گذشته معلم تاریخ دبیرستان قدیمی آنها را نیز شرکت کرده بودیم!

اگر از فرزندانم بپرسید که آیا آنها با خانواده های خود در سالن اجتماعات زمستانی جشن می گیرند ، با صدای "بله!" جواب می دهند. این به من گفتن که سنتی که ما ایجاد کردیم ، اساساً از ابتدا ، در قلب فرزندانم اهمیت زیادی دارد. به عنوان تعطیلات سنتی ، من و شریک زندگی من با او بزرگ شدیم.

هر سال منورا را روشن می کنیم ، درخت را تزئین می کنیم (بله ، من در مورد آن مصالحه کردم) که در بالای آن با یک کوآلا پر شده (سازش او - ببینید این چگونه کار می کند؟) قرار دارد ، و مهمانی Winter Solstice ما را برنامه ریزی و لذت ببرید.

این ، برای من ، جوهر آیین های پیوند و معنای مشترک است.

 

 

منبع :  sanykala


تعداد بازدید از این مطلب: 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود